vrijdag 26 februari 2010

Operatie "MINDER"

Less is more! Dat is vanaf deze eigenste dag mijn nieuwe motto ...

De ietwat aandachtige lezer kon afleiden uit de weinige maar betekenisvolle vorige posts dat ik – op zijn zachtst uitgedrukt – niet altijd lekker in mijn velletje hang. Voornamelijk emotioneel is er momenteel echt een hoek af. En dat vertaalt zich door allerhande zenuwsnelwegen en TGV-gewijs ontegensprekelijk in een – wat ik noem – blubberig en catchou-erig lijf.

Geen verminderde eetlust, integendeel!
Geen nood aan beweging, integendeel!
Geen overdreven slapen, integendeel!

En dat wreekt zich ...

Dus, 2 maanden nadat de gemiddelde mens dat normaal doet, maak ik hier ter plaatse, zonder dralen, voor jullie allemaal als getuige, mijn enige goeie voornemen van het jaar: ik word gezonder!

Hoe? Da wee’k nog nie ...

Geen opmerkingen: