maandag 8 maart 2010

D-27

Euh, ja, waarschijnlijk al gemerkt dat mijn dagen niet allemaal 24h bedragen, maar soms een beetske meer ... Dat voordeel van de twijfel gunnen jullie me toch? Zo heb ik slightly een beetje meer tijd om mijn goal te bereiken ...

Dus, D-27:

’t is om zeep, ’t is om zeep!

Vandaag was ’t NIE GOE! “Nee neen Alain, niet goed bezig Alain!”

De boterkoeken hadden me ’s morgens in mijn macht ... ’s Middags een multigranenbroodje (ja – begint goed), met rucola en tomaat en mozarella en parmaham en olie en peper en zout en verse parmesaanse kaas ... ZO LEKKER, ik zweer het, maar een gigantische caloriebom naturlijk.

Bon, ’s namiddags nog een twix, nog een minute soup en om de dag af te sluiten nog pasta met gewokte groenten (en veel olie) ...

De paaseitjes beginnen ook deel uit te maken van mijn systeem, en zijn redelijk onmisbaar geworden ... (waarom zijn die zakken dan ook zo groot!!).

Zeg nu zelf, hoe moet ik binnen 27 dagen een beter gevoel hebben als ik mijn karakter niet boven water krijg?

** zucht **

[OFFICIËLE DIP]

1 opmerking:

beate zei

Maar... is het de bedoeling na 27 dagen minder te wegen of je beter te voelen. Natuurlijk kan het een met het ander vasthangen, maar niet noodzakelijk.

Weet je wat bij mij helpt op 'nee' te zeggen tegen koffiekoeken en broodjes? Geen geld meenemen. Of eens uittellen hoeveel geld het kost om elke dag iets te kopen.

Je kan ook misschien eerst een plan opstellen: wat wil je laten? Langzaamaan afbouwen.

Maar please, denk niet dat ik zo'n huppeltrut ben met anorexianeigingen. Ik heb in mijn leven al zo'n 20 diëten geprobeerd. Zonder succes. Mààr! Ik moet zeggen dat als je zoekt naar regels die voor u passen het lukt om je gewicht op peil te houden. Nu alleen de regels nog vinden om ook echt af te vallen. :)

't Is toch ook allemaal zo lekker!!