vrijdag 19 maart 2010

Update Count-down ...

Ja ja ja, nee nee nee het is geen excuus om me te verstoppen achter "zucht ik ga het niet halen" enzo, gewoon geen tijd gehad om deftig online te posten. Maar hier is ie dan, een korte update van de afgelopen dagen ...

Dag D-26
Bon, vol goeie moed aan de dag begonnen.

1 croissant als ontbijt, met de obligatoire KOFFIE(‘s à honderden per dag, want volgens HLN.BE is het bewezen dat dat goed is voor mijn hartje J - YEAH, lang leve de lazy excuses).

Dan volhouden, volhouden volhouden en nog eens volhouden tot ’s middags, waar ik keurig een ... QUICK menu gegeten heb. Joengens toch, wat ben ik een wussy!

Gelukkig heb ik me ’s avonds ingehouden, met een licht gerechtje en geen nagerechtje!

YEAH, BALOE RULES!

Dag D-25
Ja het helpt!

“Wat?” hoor ik u denken. Wel een maag die grommelt en draait van ‘het-niet-in-orde-zijn’ ...
“Waartegen?” is de logische volgende vraag. Wel tegen de onbeheersbare drang om vanalles te eten in mijn mond te steken ...

Soit, dit helpt dus vandaag, maar is niettemin geenszins [damn wat een ouwbollige woordspeling] van blijvende duur. Misschien krimpt mijn maag wel wat, en als ik dan goed volhoud, en als ik dan wat meer haar op de tanden heb en als ik dan wat meer doorzet ... ’t Ja, als als als als!

Voorlopig we’ll go for taking the advantage of the disadvantage, of zo-iets.


Dag D-24, D-23, D-22, D-21, D-20
Ca va-kes wel. Niet super, maar gewoon. We houden vol, maar amper. Zoetige en zouterige obstakels blijken steeds mijn snelweg naar Goed Gevoel-land te doorkruisen. En behulpzaam als ik ben, werk ik die obstakels altijd eerst uit de weg ... Jammie!

Verder, I will survive. En daarmee is alles gezegd!

...

Voor vandaag tenminste ...

Geen opmerkingen: