dinsdag 27 maart 2007

En mijn volgende plan is:

Ik wil muziek maken
Ik wil sporten
Ik wil een eigen zaak beginnen
Ik wil studeren
Ik wil veel, heel veel
Ik wil sympathiek zijn
Ik wil assertief zijn
Ik wil alles goed kunnen, of tenminste een beetje
Ik wil rust
Ik wil ontspanning
Ik wil onthaasting
Ik wil boeken lezen
Ik wil schilderen en tekenen

Maar ik kan het niet
Maar ik wil het niet
Maar ik vind altijd wel een ronduit achterlijk excuus om mijn dromen te verguizen

Ik wil mijn dromen niet blokkeren
Ik wil niet zo lui en naief en initiatiefloos zijn
Ik wil niet van deze klotebol verdwijnen zonder tenminste een gooi te hebben gedaan naar mijn aspiraties

Twijfel, onzekerheid, verlammende angst
Hoe geraak ik hieruit?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaan, gaan, gaan ... Denk na over wat je wil en zoek een manier om ze te realiseren ... Jij weet tenminste soms al wat je wil, ik kan enkel wachten ...

Anoniem zei

Eén voor één?