maandag 2 april 2007

Het was goed gepland! Het zou een leuk weekend worden, met wat tuinkarweitjes, wat shoppen, wandelen met Zico, een potje zaalvoetbal ... Ja, het zou een leuk weekend worden ...


En het begon goed.

Vrijdag

Met mijn schatje naar den Ikea, eens kijken voor een mooi houten terrastafeltje en 2 stoelen. Bwaa, niks gevonden, toch niet wat past op ons super-size terras van 1.3m op 2.8m. Geen panniek, weekend is nog lang.

Wat gezorgd voor noodzakelijk eten en drinken en dan laat op de avond (rond 21h30) er nog op uitgetrokken om te joggen - week 4 van mijn "Start-to-Run" programma.



Zaterdag
GSM in pan, firma sponsort, dus ... hup naar de MediaMarkt. Ik wilde absoluut zo'n fancy opklap-ding, maar voila ... eerste teleurstelling vandaag: mijn zielige zwakke persoonlijkheid toch maar weer eens laten ompraten door wat verkoopers-bullsh*t en naar huis met een of ander super-goed-uitgerust toestel, "en dit alles tegen meer dan een schappelijke prijs". Mijn nieuwe aanwinst:


Voor de rest van de dag(en) ... 't ja, misschien in volgende posts.

Het komt neer op: moeilijke momenten, dipjes, hartpijn, neusamputaties, decadentie, ...

Later ... misschien ...
Ja, misschien later

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb dezelfde gsm (wel in een flashy kleurtje ;)), en ik moet zeggen: ik ben er fantastisch content van. For what its worth natuurlijk...