donderdag 5 april 2007

Beeeee happy

Soms moet een mens gewoon gelukkig zijn met hetgeen hij heeft.
Lang leve de mensen die veel hebben?
Hmm ... zal ik eens over nadenken.

Wat mij betreft: het gaat op dit moment niet zo slecht met me. Mijn vel past redelijk goed rond mijn ziel en er is echt wel een evenwicht tussen weinig vervelende en vervelende gevoelens.
Ik moet ook echt leren om de leuke vibraties op een hoger schavotje te plaatsen dan al het negatieve. Hoe moeilijk dat ook is, hoe overweldigend de boze gedachten zich ook opstellen tegenover de harmonieuze.

Alvast een poging:
  • Ik vind het fantastisch dat ik loop. Toegegeven, de nieuwe Mohammed Mouhrit is niet aan me verloren, maar het "voelt" gewoon lekker ...
  • De zon schijnt zich te pletter in deze vroege lentedagen
  • Dat ene, wat ons leven al 2 jaar beheerst, komt stilaan in een stroomversnelling
  • Liefde is ... zo mooi

Ik moet, en zal, en wil het positieve in de schijnwerpers brengen.

Moet, en zal, en wil ...

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik probeer mee te doen met dat positieve. Al is: "de liefde is zo mooi" nog net iets te veraf van mijn verwerkingsstadium ;)