vrijdag 6 april 2007

... al is dat niet altijd even gemakkelijk!

Diep in mij borrelt er een brandend verlangen om nu al het positieve uit de vorige blog met een pletwals in de grond te boren. Diep in mij overheerst nog altijd dat destructieve, boven de zonnige kant ...

Maar wat baat het, wat schaadt het ... Voel ik me gelukkiger als ik die donkere wolken weer laat bovendrijven? Zal ik echt voordeel halen uit het opnieuw neerpennen van mijn frustraties, woede, hulpeloosheid en verdriet?

[2 minuten twijfel gaan voorbij]

Neen! Niet vandaag! Een verlengd weekend staat voor de deur. Opgepast hollandse zee, here we come!!! Baloe, zijn vrouwtje en Zico natuurlijk.

Het wordt zijn eerste optreden op het strand. Als 6 'maandenige' zal hij waarschijnlijk moeten opboksen tegen allerhande kalven a la bouvier, of rotweiler, of scheper, of ... Maar geen angst! Baloe en Vrouwtjesbeer gaan hem goed beschermen! Desnoods steek ik hem in mijn zak: met zijn 35 cm lang en 18cm hoog zal dat zeker geen probleem zijn ...

Wat er ook van weze, het weer wordt mooi, het weekend wordt lang, de paasklokken komen (hopelijk toch) ... dus ... GENIET!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

en? heeft zico het overleefd? :)

Anoniem zei

nee,
nie de Jan franssen uit Geel.. ik ben er wel eens naar school geweest, enkele jaren daarvoor...en dat was op het Atheneum
toch, Merci voor de reactie,
kleurrijke groeten,
Jan