woensdag 25 april 2007

Jager

Lastige dagen tegenwoordig. Het leven gaat gewoon verder, het werk, de familie, de vrienden ... Maar ik zit nog vast, vast in die overflow aan gevoelens, vast in mijn hoofd, in mijn ziel, in mijn hele doen en laten.

Ik moet er zijn voor haar, ze heeft me nodig. Maar ik kan zelf niet ... geblokkeerd, vastgeketend. Dat doet me pijn, er niet 200% te kunnen zijn voor haar.

Verdriet en angst en opgejaagdheid en gelatenheid, ze verscheuren me van binnenuit. Aan de oppervlakte een blik in de plooi, rust uitstralend, met een lach en knipoog ... Gelukkig zijn de meeste contacten oppervlakkig, waardoor de waarheid, die in mijn ogen staat geschreven, goed verborgen blijft.

Wat mij enigszins op pad houdt, is muziek. Enkele dagen geleden (met mijn gratis ADSL-credits) Eva De Roovere gekocht op iTunes Store, "Jager".

Rustgevend, eerlijk, uit het hart, alles wat ik niet ben. En dat compenseert. Een stukje uit "Fantastig toch":



"Laten we samen


Dingen doen zingen


Van liedjes die niet bestaan


Laten we samen


Dingen doen zingen


Laten we samen niet bestaan"


"Laten we samen niet bestaan" ...


Fantastig toch?

Geen opmerkingen: